Ombytninger & Returneringer
Returneringer
Alle ordrer er underlagt vores standard returpolitik på 14 dage. Returperioden løber fra den dag, du modtog din ordre.
Vi accepterer kun din returnering, hvis følgende betingelser er opfyldt:
- De returnerede varer fremstår som nye
- De 14 dages returperioden er ikke udløbet
- De returnerede varer er korrekt emballeret
- Varerne har ikke været udsat for parfume, makeup eller røg
- Hængemærker eller etiketter er ikke fjernet eller beskadiget
En returnering skal oprettes via vores returportal inden de 14 dage er gået.
Hvordan returnerer jeg min ordre?
- Opret din returnering via vores returportal: Dressforsuccess Returportal
- Indpak den eller de pågældende varer i emballagen, de blev leveret i
- Scan din QR-kode direkte i pakkeshoppen, så printer de din returlabel for dig
- Sæt den returlabel, du har modtaget, på din returpakke
- Pakken skal nu indleveres i din GLS pakkeshop
Ombytning
Vi tilbyder GRATIS OMBYTNING, hvis du har købt en forkert størrelse eller blot ønsker at bytte til noget andet.
Du kan oprette din ombytning via vores returportal her.
Vi dækker omkostninger for en enkelt ombytning pr. ordre.
Tilgodebevis
Vi tilbyder gratis returforsendelse ved valg af refundering til tilgodebevis. Denne valgmulighed får du til sidst i returportalen, hvor du kan vælge refundering 'store credit'. Ved refundering til tilgodebevis er returperioden 30 dage.
Vælg gavekort og få gratis returforsendelse via vores returportal her.
Reklamation
Dit køb er omfattet af købeloven, herunder mangel-reglerne. Det betyder, at du enten kan få ombyttet varen, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd. Reklamationsretten gælder i 24 måneder.
Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, der er opstået på grund af forkert brug, forkert vask, manglende vedligeholdelse eller almindeligt slid. Desuden er påsyede palietter, perler, fjer og sten undtaget fra reklamationsretten.
Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Vi anbefaler, at du reklamerer så hurtigt som mulig, og inden for to måneder efter fejlen blev opdaget.
Du kan oprette en reklamation her. Vi behandler alle reklamationer manuelt og du vil modtage svar på mail.
Retur med egen returlabel
Alle køb foretaget online, kan ombyttes og returneres på vores adresse i Aarhus N. Her gælder samme returpolitik som ved online returnering.
Ønsker du selv at købe fragtlabel skal returpakken sendes til følgende adresse:
Dressforsuccess ApS
Skejby Nordlandsvej 309
8200 Aarhus N, Danmark
Telefon: +45 71747099
E-mail: kundeservice@dressforsuccess.dk
*VIGTIGT* KUN denne adresse - Hvis pakken bliver sendt til en pakkeshop, kan din returnering ikke behandlet og du vil ikke modtage dine penge.
Vi anbefaler at sende varerne retur med track and trace, så de kan spores, indtil de er leveret. Det er din sikkerhed for, at din pakke kommer frem. Dertil anbefaler vi på det kraftigste, at returneringer sendes med enten Postnord eller GLS, da vi har leveringsaftaler med disse fragtselskaber.
Benyttes andre fragtselskaber kan vi desværre ikke være sikre på, at din returordre bliver leveret i dagstimerne. Dermed ender pakken hos posthuset, hvor vi desværre ikke afhenter fra. (Dette opleves bl.a. med DAO, da de leverer om natten).
Det er vigtigt, du vedlægger en returseddel i din pakke, hvis du ikke har brugt vores returportal. da vi ellers ikke kan identificere din returpakke, når vi modtager den på vores lager, og den kan dermed ikke blive behandlet. Sedlen SKAL indeholde dit navn, ordrenummer samt hvad, du sender retur. Dette kan enten skrives i hånden på den følgeseddel, du kan også downloade og printe vores returseddel.
Download ved at klikke her.
OBS: Behandlingstiden på retur er op til 7 dage gældende fra den dag, vi modtager pakken.